8a.Ávila de los Caballeros(1076 m) Siete Iglesias de Trabancos(760 m)

Total etapa : 116 km

Temps orientatiu:   7 h 25' - Altura màxima etapa 1.175 m

Media   16.6  Km/h

La ruta majoritariament va pel Camí, agafo poc asfalt.

Track en gdb gpx

03.07.2011

Avui a les set del matí, ja rodava. La sortida d'Àvila està ben senyalitzada. Des de l'alberg es segueix la N-501. Es passa el pont sobre el riu Adaja i en pujada m'aturo en els Cuatro Postes  per fer una fotografia del despertar d'Àvila. Segueixo en pujada, per la N-501, s’arriba a una gran rotonda i se segueix per l'AV-P-101 cap a Narrillos de S. Leonardo. En poca estona es guanyen 100 m d'alçada. Seguint els senyals i per un camí de vegades molt irregular però ben marcat segueixo cap a Cardeñosa Abans d'arribar a Cardeñosa, s'agafa l'AV-804 que ens permet passar per Cardeñosa , Peñalba d'Àvila, Las Berlanas Gotarrendura, Hernansancho,Villanueva de Gómez, El Bohodón, Tiñosillos, i finalment Arévalo. Com el Camí o en el seu cas, la carretera,generalment planeja o tendeix a perdre alçada, s’assoleix  una  bona velocitat . En Arévalo, passejo per alguns dels seus carrers. Deixo enrere Arévalo seguint el Camí. Cal tenir present, que des d’ Arévalo fins Medina del Campo portarem sempre a la nostra dreta l'autovia A-6. Seguint els senyals, i,  per bona pista arribo a Palacios de Goda  i poc després a S. Vicente del Palacio. El Camí segueix ben senyalitzat, però hi ha algunes  pistes que no tenen bon pis però si pedretes en abundància. Absort en els meus pensaments, arribo a Medina del Campo. El seu Castell i la plaça Major mereixen una parada. De Medina del Campo, surto per la Cl-602 direcció Villaverde de Medina i Nava del Rei. En Nava del Rey  parada i avituallament. Descansat, segueixo per la Cl-602 cap a Set Esglésies de Trabancos, final d'aquesta llarga etapa. Arribo a Siete Iglesias al voltant de les 15 h i em va allotjar en un hotel per camioners, Los Toreros de Trabancos, que hi ha a 150 m del poble, però, si podeu, trucar a l'ajuntament de Siete Iglesias  (983.816.006) que disposa d'alberg municipal i estareu molt més tranquils.